ورود باتلفن دوربین دار به آرایشگاه‌های زنانه ممنوع
ایسکانیوز – دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس در نشست ستاد جرایم خاص این شهر با تاکید بر این که ورود تلفن های دوربین‌دار به مکان‌های خصوصی بانوان از جمله آرایشگاه‌های زنانه و ورزشگاه‌های بانوان به دلیل تبعات منفی آن ممنوع است از اداره اماکن ناجا و مسوولان اتحادیه‌های اصناف خواست به طور جدی این مساله را پیگیری کنند.

به گزارش دریافتی روز سه‌شنبه گروه حوادث ایسکانیوز، علی علیا افزود: متاسفانه استفاده نادرست از موبایل‌های دوربین دار و یا دوربین‌های کوچک عکسبرداری و فیلم‌برداری امنیت و حیثیت خانواده‌ها و اشخاص را در معرض خطر قرار داده و برای پیشگیری از این معضلات اقدام فوری وهمکاری همه دستگاه‌ها لازم است.
دادستان بندرعباس همچنین موضوع لزوم برخورد با دست‌فروشان غیر مجاز و متکدیان اشاره کرد: شهرداری و سایر دستگاه‌های مسوول باید در این خصوص جدیت بیشتری به خرج دهند زیرا اغلب این افراد مستعد ارتکاب جرم هستند، ضمن این که مزاحمت فراوانی برای شهروندان ایجاد می‌کنند. گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عموم قوه قضاییه می‌افزاید: ستاد جرایم خاص متشکل از متولیان دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی در هر شهرستان است که به منظور پیشگیری از جرم و مقابله با جرایم سازمان یافته و ضد امنیتی به دستور رییس قوه قضاییه تشکیل شده است.
دستگاه قضایی پیش از این به صاحبان تلفن های همراه توصیه کرده بود به هنگام واگذاری تلفن ها به تعمیرگاهها یا به عنوان امانت دست افراد از محتویات آن مطمئن شوند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا